testimoni saya!! rahim kecut dalam 3 hari memakai pb selepas kematian anak dalam kandungan berusia 5 bulan






salam.. rakan dan sahabat handai.. disini saya ingin berkongsi cerita dan kisah yan terjadi pada saya sendiri.. pada 8 April 2011 yang lalu,  kandungan saya yang berusia 5 bulan disahkan oleh doktor.. sudah tidak bernyawa dan lemas selama 2 hari.. bayi saya mengecut dan  doktor mengeluarkan bayi saya secara kelahiran "Induction convergem", dimana saya di paksa atau di 'induce' untuk mengeluarkan bayi secara normal. saya bertarung  kesakitan .. ( hanya Allah yang tahu) didalam labour room selama lebih 5 jam.. diiringi suami tersayang yang sama2 berkongsi air mata dan kesedihan kami.. tepat jam 1.55 petang, bayi saya selamat dilahirkan.. akan tetapi uri saya tersangkut didalam perut.. Dr Jaafar ( hospital tawakal) berusaha menyeluk dan mengorek rahim saya beberapa kali untuk mengeluarkan uri.. bayangkan...lah..sakitnya saya pada waktu itu.. dan banyangkan keadaan rahim saya... cedera teruk! selepas selesai semuanya, saya ditolak ke bilik saya dan suami pulang untuk urusan pengebumian mayat anak saya.. yang saya namakan Muhammad Danial Normy di Sungkai Perak... petang itu saya mandi wiladah.. dan terus menyarung korset kesayangan saya  PREMIUM BEAUTIFUL. terus saya tertidur kelelahan... seorang teman baik teman sekerja kak Gaya Mahmud sempat juga datang melawat saya petang itu.. terima kasih..malam itu, saya telan pula pil MAHARANI  dan berserah pada-Nya supaya saya cepat sembuh.. Ibu saya Pn Noraini, adik angkat saya dan beberapa orang rakan kongsi  saya,   dari sekitar kuala lumpur dan perak ( Kuala Kangsar dan Taiping) datang melawat saya dan memeberi kata2 semangat.. terima kasih semua.. selang  2 hari saya pun dibenarkan pulang ke rumah.. tapi saya tak bukak "PB" saya, memang sentiasa membaluti tubuh.. saya  dapat rasa kembang kuncup rahim saya.. dan darah keluar berketul2.. tetapi kecil.. Alhamdulillah selepas 3 hari.. saya berkunjung semula menemui Dr Jaafar.. beliau terkejut.. dan berkata rahim saya berada dalam keadaan baik.. Alhamdulillah ya Allah.. kerana mempertemukan aku dengan PB.. saya kemudiannya terus bertanya tentang  seminar seberang laut yang telah saya menangi..."bolehkah saya pergi ke seminar seberang laut _PERTH australia.. yang dibuat kebetulan minggu hadapan pada 16 april..doktor?" dr kata "boleh.. apa salahnya.." tercapai juga hajat saya hendak melihat negara orang dengan mata kepala sendiri.. bayangkan saya dan PB pergi ke luar negara semasa dalam keadaan berpantang.. dan saya rasa diri saya cergas dan sihat.. dengan hanya membawa PB dan maharani... rugi besar orang2 dan wanita2 di luar sana yang tidak lagi memiliki PB.... selepas pulang..ibu saya beria-ia bawa saya ke bidan di kampung.. kerana risaukan keadaan saya yang pergi "merela" ke luar negara.. ha..ha..ha.. . bidan dengan skali urut berkata" Alhamdulillah rahim letak elok!.. ni  ko pakai apa ni?" saya jawab "PB.. opah".. tak yah urut pun takper nih. cuma kaki ada kejang sikit.. banyak berjalan.. yer.. mau nya tak.. saya shopping sakan .. giler kat perth.. pertama kali kan?? he..he..he..  mak saya pun senyum.. " bagus jugak Pb ni.." terima kasih PB.. i luv u!! al fatihah- buat anakanda tersayang.. tunggu ibu di pintu syurga... maafkan segala salah silap ibu andainya ada.. !.. terima kasih pb lacto lite dan maharani serta sykt hai-o yang membawa produk terhebat! era ini.. Alhamdulillah..

0 comments:

Post a Comment

 
PREMIUM BEAUTIFUL © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops